f محمدجواد تقی پوریان گیلانی
  • اطلاعات شخصی

    نام و نام خانوادگی محمدجواد تقی پوریان گیلانی
    گروه آموزشی مدیریت
    رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی
    مرتبه علمی استادیار
    ایمیل jpouryan@gmail.com
    ایمیل آکادمیک mj.pourian@iauc.ac.ir
    لینک گوگل اسکولار
    لینک LinkedIn
    لینک اسکوپوس
    لینک ORCID
  • سوابق تحصیلی

    # مقطع رشته گرایش نام دانشگاه سال اخذ
    1 کارشناسی مدیریت بازرگانی بازرگانی دانشگاه مازندران 1385
    2 کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بازرگانی بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1387
    3 دکترا ی تخصصی مدیریت بازرگانی بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1391
  • سوابق کاری

    # عنوان مکان بازه زمانی
    1 مسئول دفتر نمایندگی انجمن علمی بازاریابی ایران در چالوس و نوشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1398 تا کنون
    2 مدیر پژوهشی کانون بسیج اساتید واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1398
    3 عضو گروه مصاحبه کننده دکتری کارآفرینی(کشوری) ایران 1398
    4 رئیس کارگروه ازمون جامع دکتری کارآفرینی استان مازندران 1397-1398
    5 عضو گروه مصاحبه کننده دکتری کارآفرینی استان مازندران 1397
    6 عضو گروه مصاحبه کننده دکتری بازرگانی استان مازندران 1396
    7 مدیر گروه مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1396-1398
    8 مدیر راهبردی شرکت هامرز طبرستان 1392-1394
    9 مدرس دوره های آموزشی مرکز آموزش بانک ملت 1391-1395
    10 مدیر دپارتمان تحقیقان بین رشته ای مرکز پژوهش های صنعتی آوند 1390-1392
    11 کارشناس امور پژوهشی اداره کل تحقیق و توسعه بانک کشاورزی 1388-1389
  • زمینه های تحقیقاتی

    # عنوان
    1 بازاریابی اسلامی
    2 بازاریابی گردشگری
    3 تحقیقات کیفی در بازاریابی
    4 مدیریت برند
  • تدریس دروس دانشگاهی

    # عنوان
    1 مدیریت بازاریابی
    2 تحقیقات بازاریابی
    3 مدیریت برند
    4 پیش بینی بازار
    5 مدیریت راهبردی
    6 روش تحقیق کمی و کیفی
  • جوایز و نشان ها

    # عنوان سال
    هیچ رکوردی یافت نشد
  • عضویت در کمیته های علمی مجلات و کنفرانس ها

    # نقش نوع کمیته عنوان بازه زمانی مکان
    1 کمیته علمی و داوران کنفرانس اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری 1398 موسسه آموزش عالی ادیب مازندران و مرکز علمی تقدیس
    2 دبیر علمی کنفرانس همایش ملی کارآفرینی 1397 دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس
    3 کمیته علمی و داوران کنفرانس همایش ملی حسابداری مدیریت با رویکرد کسب و کارهای نوین 1397 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
    4 کمیته علمی و داوران کنفرانس کنفرانس ملی مدیریت دانش 1396 دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر
    5 داور مجله مجله مدیریت بازاریابی 1393-1398 دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
    6 داور مجله مجله مدیریت بهداشت و درمان 1397-1398 دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
    7 داور مجله مجله بین المللی مدیریت اطلاعات، امنیت و سیستم ها 1397-1398 دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی
  • مقالات چاپ شده در مجلات

    # عنوان مقاله نام نویسندگان عنوان مجله سال انتشار جلد شماره صفحه مشاهده مجله مشاهده مقاله
    1 تاثیر رابطه عاشقانه برند بر وفاداری جوانان ایرانی در محصولات تندمصرف(مقاله انگلیسی) امیر خزایی، فرهاد حنیفی، وحیدرضا میرابی، محمد جواد تقی پوریان مجله خاورمیانه مدیریت(انگلیسی) 1398 1 1 مشاهده مشاهده
    2 عوامل رفتاری موثر بر مدیریت استعداد : تکنیک فرا ترکیب(مقاله انگلیسی) طاهره شاهی؛ بهزاد فرخ سرشت؛ محمد جواد تقی پوریان؛ حسنعلی آقاجانی مجله ایرانی مطالعات مدیریت (انگلیسی) 1398 13 117 مشاهده مشاهده
    3 بررسی عوامل تاثیرگذار بر تداوم ارتباط صادراتی شرکتهای ایرانی صادر کننده دارو سپیده عطایی، محمدجواد تقی پوریان مدیریت بهداشت و درمان 1398 10 34 مشاهده مشاهده
    4 نقش رهبری دانش محور بر عملکرد نوآوری در شرکتهای تولیدی کابل استان تهران محمد جواد تقی پوریان ؛ رضا رمضان زاده؛ مریم محمد علیزاده مجله مدیریت صنعتی 1398 47 41 مشاهده مشاهده
    5 نقش شک گرایی خریدار بر حساسیت قیمتی آن(مقاله انگلیسی) نفسیه نوروزی، محمد جواد تقی پوریان مجله مدیریت بازاریابی و رفتار مصرف کننده(انگلیسی) 1397 2 1 مشاهده مشاهده
    6 فلسفه های بازاریابی: از مشتر ی آزاری تا مشتری مداری و دوباره کمی مشتری آزاری هدفنمد(مقاله انگلیسی) محمد جواد تقی پوریان، مهسا مشایخ بخش مجله نظریه و عمل در کسب و کار(انگلیسی) 1397 5 198 مشاهده مشاهده
    7 نقش جو سازمانی در نوآوری فرایندی در سازمان های ورزشی(مقاله انگلیسی) عظیم صلاحی کجور ، سید محمد حسین رضوی ، محمد جواد تقی پوریان مجله بین المللی فیزیولوژی ورزش کاربردی 1397 6 23 مشاهده مشاهده
    8 نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران محمد جواد تقی پوریان ؛ رضا یزدانی؛ محمد زمان آقایی فر نشریه گردشگری شهری 1397 4 37 مشاهده مشاهده
    9 تأثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران امیر خزایی، فرهاد حنیفی، وحیدرضا میرابی، محمد جواد تقی پوریان دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری 1397 11 87 مشاهده مشاهده
    10 نقش فرهنگ شرکتی بر کیفیت روابط کاری در زمان برونسپاری فعالیت ها در دانشگاه علوم پزشکی تهران محمد جواد تقی پوریان، بهروز علیزاده مجله بیمارستان 1397 17 109 مشاهده مشاهده
    11 نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری محمد جواد تقی پوریان ، مهسا مشایخ بخش ، آزاده محمدپور ، سپیده عطایی مجله مدیریت بازاریابی 1396 35 37 مشاهده مشاهده
    12 نقش مدیزیت دانش بز رقابت پذیزی شزکت اس طزیق استزاتضی تکنولوصی محور در صنعت کاشی و سزامیک ایزان محمد جواد تقی پوریان، حمیدرضا علیزاده مجله مدیریت صنعتی 1396 42 51 مشاهده مشاهده
    13 خریداران شکگرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامههای اختیاری فیسه نوروزی دریاکناری ، محمد جواد تقی پوریان ، سپیده عطایی مجله مدیریت بازاریابی 1395 32 27 مشاهده مشاهده
    14 بررسي تاثیر رضایت از مقصد بر تبلیغات دهان به دهان گردشگران خارجي سلامت در بیمارستانهای تهران محمد جواد تقی پوریان، ام المبنین میرحسینلو مدیریت بهداشت و درمان 1396 8 29-40 مشاهده مشاهده
  • مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و همایش ها

    # عنوان مقاله نام نویسندگان نام کنفرانس مکان زمان نحوه ارائه
    1 نقش ارزش ادراک شده مشتری بر میزان پذیرندگی برند در درگیری ذهنی موقعیتی خرید بالا در صنعت پوشاک محمد جواد تقی پوریان، پگاه ازاری اولین همایش ملی کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1397 سخنرانی
    2 بازارگرایی برای گردشگران خارجی: آیا نگرش گردشگران عرب با غیرعرب متفاوت است مهدی کریم بخش ساحلی، محمد جواد تقی پوریان، اولین همایش ملی کارآفرینی چالوس 1397 سخنرانی
    3 نقش کیفیت خدمات بیمه ای بر میزان وفاداری رفتاری و نگرشی خریداران در خرید بیمه نامه های اختیاری محمد جواد تقی پوریان، فاطمه طاهری، محدثه ملایی سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد تهران 1396 سخنرانی
    4 رابطه مدیریت دانشی و مشارکتی با مدیریت ارتباط با ارباب رجوع عظیم صلاحی کجور، سید عماد حسینی، نصرالله محمدی، محمد جواد تقی پوریان کنفرانس ملی مدیریت دانش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی)ره( نوشهر 1396 سخنرانی
    5 واکاوی رفتار شهروندی سازمانی در سطوح مختلف مدیریتی و سابقه ای محمد جواد تقی پوریان ، سمیه مشایخ بخش اولین کنفرانس ملی کاربرد پژوهش های نوین در علوم انسانی تهران 1396 سخنرانی
  • طرح های پژوهشی

    # نام طرح نقش مکان زمان
    1 ارزیابی بازاریابی کارآفرینانه بر اساس ساختار سازمانی در صنعت بیمه مجری دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1394
    2 ارزيابي ضرورت بكارگيري حسابداري منابع انساني از ديدگاه استفاده كنندگان صورت هاي مالي همکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور 1392
    3 ارزيابي رابطه ي بين ادراك مشتريان از يك نام و نشان تجاری و ارزش ويژه آن در صنعت بانكداري (مطالعه موردي : شعبات بانك ملي - استان مازندران ) مجری دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1392
    4 ارزیابی رضایت سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار با استفاده از منطق فازی (بورس تهران همکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1391
    5 ارزیابی کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل SERVQUAL (بانک ملی ایران ) همکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1390
  • انتشارات

    # عنوان نویسنده انتشارات سال انتشار تصویر جلد تصویر شناسنامه
    1 تبلیغات و مفهوم برندها(مدیریت برند و تبلیغات) جان جونز، جان اسلیتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1398
    2 چگونه در بازاریابی شبکه ای یک سوپراستار شویم؟ ماری کریستینسن - واین کریستینسن آراد کتاب 1397
    3 101 روش برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای اندرو گریفیث آراد کتاب 1396
    4 فروش به زبان ساده رودنی اورتون آراد کتاب 1395
    5 در جستوی مشتری رودنی اورتون آراد کتاب 1391
    6 توسعه مهارتهای مدیریت برای قرن 21 رودنی اورتون جلوه نگار 1389
  • هدایت پایان نامه های دانشجویی

    # عنوان پایان نامه مقطع نقش نام دانشجو دانشگاه زمان
    1 ‫تاثیر مشخصه های برند بر عملکرد برند با توجه به متغیر میانجی برندسازی داخلی کارشناسی ارشد مشاور المیرا خانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1399
    2 نقش آوازه برند بر میزان وفاداری خریداران با توجه به نقش میانجی اعتماد خریداران در خرید گوشی های هوشمند کارشناسی ارشد راهنما رضا نصیرزاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1399
    3 ارائه مدل پیشایندها و پیامدهای اصالت برند در صنعت درمان و سلامت دکترا راهنما آرش دهقان میرک دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1399
    4 ارائه مدل عوامل تاثیر گذار بر آوازه برند از نگاه گردشگران خارجی سلامت دکترا راهنما دلارام شریفی لیمائی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1399
    5 ‫اثر تعدیل گر قیمت ادراک شده بر عوامل موثر بر نگرش خرید آنلاین در صنعت بانکداری کارشناسی ارشد راهنما حمیدالدین غفاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1398
    6 رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و رفتار مالی مشتری با نقش میانجی شفافیت خدمات مال در بانک کارشناسی ارشد راهنما فاطمه یوسفیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1398
    7 تأثير تجربه برند بر تمايل به پرداخت با ميانجيگري اعتبار برند و منحصر به فرد بودن برند کارشناسی ارشد راهنما محمدعلي قائمي دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی 1398
    8 بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مقصد از دیدگاه گردشگران عرب کارشناسی ارشد راهنما مهدی اسحق نیموری دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1398
    9 ‫بررسی مولفه های بازاریابی تاثیرگذار بر گردشگری ورزشی در سوارکاری کارشناسی ارشد راهنما ریحانه افراسیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1398
    10 ‫نقش جهت گیری استراتژیک و کیفیت رابطه ی صادرات بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده دارو کارشناسی ارشد راهنما سپیده عطایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1398
    11 ارزیابی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خرید آنلاین با توجه به نقش نوگرایی و احساسات مشتریان در خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی کارشناسی ارشد راهنما نادر ابراهيمي دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی 1398
    12 "تاثیر بازارگرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد تجاری شعب بانک با توجه به نقش تعدیلگر استراتژی های رقابتی کارشناسی ارشد راهنما مريم سوري دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی 1398
    13 رابطه کارآفرینی اجتماعی در جذب گردشگر با تبلیغات دهان به دهان- دفاتر آژانس هواپیمایی کارشناسی ارشد راهنما میثم بیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1398
    14 تاثیر ارزش ویزه برند مبتنی بر مصرف کننده بر توسعه برند با توجه به نوع بیمه نامه ها- کارشناسی ارشد راهنما آزاده محمدپور دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1398
    15 نقش ارزش ویژه برند بر تمایل به پرداخت با توجه به طبقات مختلف محصولات بیمه ای کارشناسی ارشد راهنما الهه بانگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1398
    16 ارائه مدل مدیریت استعداد با رویکرد رفتاری در صنعت گردشگری دکترا مشاور طاهره شاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1398
    17 نقش نفوذ اجتماعی و ابزارهای شناختی بر پذیرش تبلیغات موبایلی برندهای وارداتی در حوزه لوازم خانگی کارشناسی ارشد راهنما الناز جودمهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1397
    18 تاثیر مدیریت شکایت مشتریان بر بهبود قابلیت سودآوری مشتریان در صنعت بیمه کارشناسی ارشد راهنما مریم منصوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1397
    19 نقش بازارگرایی هتل بر وفاداری رفتاری و نگرشی گردشگران خارجی کارشناسی ارشد راهنما مهدي كريم بخش ساحلي دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی 1397
    20 بررسی تاثیر ادراک و انسجام مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر تصویر از آن ، اعتبار شرکت و رضایت مشتریان کارشناسی ارشد راهنما مريم هژيري دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی 1397
    21 بررسی عوامل تاثیرگذار بر نیت خرید خریداران جوان از طریق شبکه¬های اجتماعی در خرید کالاهای بادوام کارشناسی ارشد راهنما پریسا پارسا دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1397
    22 تاثير منابع و قابليت هاي بازاريابي تجارت الكترونيك بر عملكرد تجارت الكترونيك وعملكرد صادراتي با توجه به نقش ميانجي قابليت هاي آميخته بازاريابي کارشناسی ارشد راهنما شیرین صالحی پور دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1397
    23 نقش بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با توجه به سطح نگرش به کار کارکنان- گمرکات کارشناسی ارشد راهنما کتایون زارعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1397
    24 نقش شهروند شرکتی و مسئولیت اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی کارشناسی ارشد راهنما میترا دلفان آذری دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1397
    25 نقش منابع به کار گرفته شده در مزیت رقابتی با توجه به نقش مبانجی سرمایه فکری هتل ها کارشناسی ارشد راهنما فاطمه تیمورنژاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1396
    26 نقش ویژگی های شخصیتی مدیران بر نیت کارآفرینی اجتماعی با توجه به گرایش های کارآفرینانه آنان بانک ها و موسسات مالی کارشناسی ارشد راهنما سحر لطفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1396
    27 تاثیر تصویر ذهنی مشتریان بر نگرش آنان با توجه به نقش میانجی کیفیت ادراک شده خدمات رستوران های زنجیره ای کارشناسی ارشد راهنما فاطمه عباس قربانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس 1396
    28 طراحی مدل رابطه عاشقانه با یک برند و اثرات آن بر وفاداری چهارگانه دکترا مشاور امیر خزائی پول دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی قشم 1396
    29 بررسی نقش تمایز و پرستیژ برند باشگاه‏های ورزشی بر واکنش رفتاری خریداران محصولات شرکتهای حامی‏ در صنعت ورزشی کشور ایران با تأکید بر نقش میانجی هویت‏پذیری برند آنان کارشناسی ارشد راهنما نسرین شریفات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1395
    30 نقش ارتباطات بین نسلی (فرزند والدین) بر ارزش ویژه برند در خرید پوشاک در سطوح مختلف درگیری موقعیتی کارشناسی ارشد راهنما مریم آقاجان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1395
    31 بررسی اثر اتحاد استراتژیک رنو-نیسان بر زنجیره تأمین شرکت رنو پارس کارشناسی ارشد راهنما مجتبی دودانگه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1395
    32 تاثیر پیشایندهای هویت پذیری برندهای ورزشی بر تبلیغات مثبت شفاهی و تعهد به این برندها در صنعت ورزشی کشور کارشناسی ارشد راهنما اصیلا طلایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران 1395
  • دوره های آموزشی

    # عنوان زمان مکان
    هیچ رکوردی یافت نشد
  • جزوه و نمونه سوال

    # عنوان فایل
    هیچ رکوردی یافت نشد